وجهت شهد، الابنة الكبرى للفنان الراحل محمد مرزبان، رسالة مؤثرة إلى والدها بعد أيام من رحيله، عبرت خلالها عن حزنها الشديد وعدم قدرتها على استيعاب خبر وفاته، مؤكدة أن غيابه ترك فراغًا كبيرًا في حياتها وحياة أسرته.
ابنة محمد مرزبان تستعيد ذكرياتها مع والدها بعد رحيلهونشرت شهد كلمات مؤثرة عبر حسابها على موقع «فيسبوك»، قالت فيها إنها ما زالت تنتظر رؤيته وسماع صوته كما اعتادت، «يا بابا عدى أسبوع من ساعة ما مشيت، ولسه مش قادرة أصدق إن دي الحقيقة، لسه مستنياك تدخل من الباب أو أسمع صوتك بتناديني.
مش قادرة أستوعب إني مش هشوفك تاني ولا هسمع صوتك إلا في الصور وvoice notes اللي بقيت بسمعها كل يوم و اسمع نصايحك ليا و" صباح الفل يا شهوده" عشان أصبّر نفسي».
ابنة محمد مرزبان تكتب رسالة أبكت متابعيهاوأضافت، «كل يوم بصحى من النوم بتمنى إنه يكون كابوس وإن مفيش حاجة حصلت و اشوفك تاني.
كان نفسي تقوم بالسلامة و تشوف حب الناس من اللي تعرفك واللي متعرفكش، وكان نفسي تسمع الكلام الحلو اللي بيتقال عليك من كل الناس، والناس اللي وقفت جنبنا ومعانا وبتعمل ده من حبها فيك، وقد إيه سيرتك طيبة و حلوه احنا عشنا ولسه وهنفضل عايشين متشرفين إنك أبونا».
كما أعربت عن حزنها لعدم تمكنها من مشاركة والدها العديد من اللحظات التي كانت تحلم بها، مثل التجمعات العائلية والسفر والاحتفال بالمناسبات السعيدة، مؤكدة أن رحيله ترك ألمًا عميقًا في قلوب أفراد أسرته.
واختتمت رسالتها بالتأكيد على أنها ستواصل الدعاء له والسير على نهجه في فعل الخير، معبرة عن امتنانها لكونها ابنته، ومشددة على أنها ستظل تحمل ذكراه ومحبة الناس له في قلبها، متمنية أن يجمعهما الله مجددًا في الجنة.

التعليقات (0)
لا توجد تعليقات حتى الآن. كن أول من يعلق!
أضف تعليقك