أعرب النجم حمادة هلال عن سعادته البالغة بعدما جاءت أغنية" عملوها الرجالة" في صدارة الأغاني الأكثر ارتفاعاً في الاستماع بعد عشرين عاما من طرحها، حيث سجلت زيادة تجاوزت 4,300% خلال الـ48 ساعة التي تلت مباراة منتخب مصر ونيوزيلندا.
وقال هلال فى مداخلة هاتفية لتليفزيون اليوم السابع: " الحمد لله أغنية" عملوها الرجالة"، ما شاء الله قدمتها من 20 سنة.
من عام 2006.
والأرقام التي تحققها الأغنية الآن هو رقم ماحصلش في أي أبليكشن غنائى اللى هو 4 آلاف و300 %.
والله عشان نية الناس الجميلة اللى اشتغلت في الأغنية دى بحب زى الشاعر ملاك عادل والموزع أحمد عادل وألحان حمادة هلال".
حمادة هلال: الأغنية بفضل الله عايشة حتى الآنوأضاف هلال فى مداخلته عبر تليفزيون اليوم السابع: " الحمد لله ربنا كرمنا لإن كنا بنعملها بإخلاص وبحب.
وكان نفسنا في الفترة دى نفرح ونشوف كأس الأمم الأفريقية.
وعملناها في خلال 24 ساعة بالظبط.
والحمد لله.
والغنوة بفضل الله عايشة لحد دلوقتى.
ده كرم كبير من عند ربنا.
الإخلاص كان جوانا وإحنا بنعمل الأغنية.
كان جوانا نفسنا غنوة تفضل عايشة".

التعليقات (0)
لا توجد تعليقات حتى الآن. كن أول من يعلق!
أضف تعليقك