السوسنة - شارك الفنان المصري أحمد سعد مقطع فيديو عبر حسابه على موقع إنستغرام ظهر فيه وهو يحلق شعره وذقنه، بعد حالة الجدل التي أثارها بسبب ظهوره الأخير.
وعلّق سعد على الفيديو قائلاً: " جمهوري الحبيب، توبت عن أي حاجة غريبة وتزعل جمهوري، مش هعمل أي حاجة تزعلكم، المهم إني مش بحب الجمهور يزعل مني في حياتي.
"وأضاف: " المهم إني مش مزعل ربنا، لكن أنا عايش وسط مجتمع أعتقد أن العرف فيه شيء مهم جداً، وأفضل طول عمري مش عايز أعمل حاجات غريبة وأعيش في سلام حتى لو شغلانتي بتخليني أعمل حاجات زي كده.
ربنا دايماً بيقبل أي حد عايز يتوب ويعيش في سلام، وده أحسن كتير.
"خطوة سعد جاءت لتؤكد حرصه على الحفاظ على علاقة قوية مع جمهوره، والابتعاد عن أي تصرفات قد تُثير الجدل أو تُفهم بشكل سلبي.

التعليقات (0)
لا توجد تعليقات حتى الآن. كن أول من يعلق!
أضف تعليقك