شارك النجم محمد إمام جمهوره ومتابعي حسابه الرسمي على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام، صورة تجمعه بالنجم شيكو، شريكه في بطولة فيلم صقر وكناريا الذي تم طرحه مؤخرًا في دور العرض.
محمد إمام عن شيكو: بحبك يا أحلى الناسوعلق إمام على الصورة" أحلى وألذ وأطيب واحد اشتغلت معاه.
ومن اكتر الممثلين اللي بيضحكوني في العالم.
شكرا على مجهودك وإخلاصك.
صقر وكناريا فيلم حلو علشان انت فيه.
استمتعت بكل لحظة معاك ويا رب دايما تكسر الدنيا في كل أعمالك.
بحبك يا شيكو يا أحلى الناس".
شيكو لـ محمد إمام: استمتعت بالعمل معاكوعلق شيكو على منشور إمام، وكتب" يا إيمز، أنا اللي استمتعت جدا واتبسطت جدا ومش عارف أقول إيه والله على شطارتك ومجهودك وتفاصيلك، كفاية كلام مؤثر بقى انت عارف اللي فيها".
تدور أحداث الفيلم في إطار أكشن كوميدي، ويشارك في بطولته إلى جانب إمام وشيكو مجموعة كبيرة من الفنانين، بينهم: خالد الصاوي، يسرا اللوزي، يارا السكري، انتصار، ويضم مجموعة من ضيوف الشرف بينهم: محمود عبدالمغني، نسرين أمين، دياب، تأليف أيمن وتار، إخراج حسين المنباوي.
تعليق طريف من جيهان الشماشرجي بعد حكم البراءة: لقد استيقظت البريئة.

التعليقات (0)
لا توجد تعليقات حتى الآن. كن أول من يعلق!
أضف تعليقك